REGULAMIN KARTA DUŻEJ RODZINY

Regulamin „Karta Dużej Rodziny”

  1. Niniejszy regulamin określa zasady akcji „Karta Dużej Rodziny” zwanej dalej „Akcją”
  2. Organizatorem Akcji jest Fabel Sp. z o.o. z siedzibą w Parczewie, Aleja Zwycięstwa 9. Niniejszy Regulamin zostanie umieszczony na stronie fabelparczew.pl/supermarket-fabel/, a także udostępniony klientom w Supermarkecie Fabel w celu umożliwienia zapoznania się z Regulaminem przed dokonaniem zakupów.
  3. Akcja prowadzona jest od 01.2025 r. do odwołania dla artykułów wymienionych w pkt 5.
  4. W Akcji mogą uczestniczyć wyłącznie osoby posiadające ważną Kartę Dużej Rodziny wydaną w ramach ogólnopolskiego programu wsparcia rodzin wielodzietnych, zgodnie z ustawą z dnia 5 grudnia 2014 r. o Karcie Dużej Rodziny.
  5. W ramach Akcji członek rodziny wielodzietnej posiadający Kartę Dużej Rodziny otrzyma rabat w wysokości 5% (słownie: pięć procent) zwany dalej „Rabatem” na następujące artykuły:
    1. Filet z kurczaka
    2. Mielonka Tyrolska JBB
    3. Parówki Sokołów
    4. Bułka 50
    5. Chleb Baltonowski krojony z piekarni Żabczyńscy
    6. Masło Krasnystaw
    7. Mleko łaciate 2% karton
    8. Jabłka
    9. Makaron Lubella-nitka
    10. Mąka tortowa Lubella
  6. W czasie trwania Akcji Fabel z o.o. zastrzega możliwość korzystania jednocześnie z dodatkowych promocji, przecen produktów organizowanych przez Organizatora jak również rabatów w aplikacji mobilnej.
  7. W celu skorzystania z Rabatu, posiadacz karty Dużej Rodziny powinien przed dokonaniem płatności za zakupy poinformować kasjera, że posiada Kartę Dużej Rodziny i chciałby na jej podstawie skorzystać z Rabatu jak również okazać kasjerowi dokument ze zdjęciem potwierdzającym tożsamość (dowód osobisty, paszport, prawo jazdy).
  8. Akcja kierowana jest wyłącznie do konsumentów- posiadaczy Karty Dużej Rodziny. W przypadku żądania wystawienia faktury do zakupionego towaru, faktura ta będzie wystawiona na dane osoby fizycznej będącej posiadaczem karty.
  9. Ze względu na prowadzoną sprzedaż o charakterze detalicznym, obsługa sklepu ma prawo odmówić klientowi sprzedaży danego towaru w ilości wskazującej na inny niż detaliczny charakter zakupu.
  10. W przypadku zwrotu towaru, przy zakupie którego klient skorzystał z rabatu (o ile zwrot danego towaru jest możliwy), klient otrzyma wyłącznie zwrot ceny rzeczywiście uiszczonej (ceny po rabacie).
  11. Wszelkie reklamacje związane z Akcją można składać drogą pisemną na adres Fabel Sp. z o.o. wskazany w pkt. 2 lub na e-mail fabel@bp.onet.pl. Reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, dokładny adres uczestnika, przyczynę reklamacji oraz numer Karty Dużej Rodziny. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
  12. Organizator uprawniony jest do zmiany Regulaminu, o czym poinformuje z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem, poprzez publikację nowej wersji Regulaminu na stronie internetowej oraz w sklepie Supermarket Fabel na ul. K. Wyszyńskiego 9, 21-200 Parczew.